Tror....

Kanske att jag börjar få tillbaks lite ork och motivation igen. Jag har iaf idag hunnit med både disk och tvätt. Jag spelar musik, sjunger med och blir himla danssugen. Det var längesen jag kände så. Ska försöka orka med ett danspass senare.
Jag brände mig i solen igår, har en riktig bonnbränna :-) Det är ju typiskt att man ska va så himla känslig. Får komma ihåg att jag ska smörja mig nästa gång jag vet att jag ska sitta ute. Magnus är i Trollis och hjälper pappa med båten. Jag ska hämta Dennis på skolan om 1 timme. Har också nu fått kallelese till kirurgen på återbesök. Ska dit den 31 Maj, 1 vecka innan dess ska det tas prover. Jag hoppas dom blir nöjda med mig. Själv kan jag inte låta bli att vara missnöjd. Jag önskar att jag skulle gått ner mer....men det kommer. Jag har ju inte mått bra, ska inte hänga upp mig på det. Utan nu gäller det att fokusera framåt och ta nya tag :-)
Jag har en längtan, en stark sådan......efter en hund. Det har vi hela familjen. Men Dennis måste få mera förståelse för hur man behandlar ett djur innan vi kan skaffa oss en familjemedlem till.
Nu ska jag ta mig lite kaffe här :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0