Vad är det för fel på mig?

Ja, jag menar....jag kan ju inte hålla liv i bloggen :-( Blir så fruktansvärt besviken på mig själv. Vart är min lust? Var är min ork? Glädjen?

I Måndags var jag och tog prover inför mitt återbesök till kirurgen på Tisdag. Längtar egentligen dit för att få reda på om proverna har nåt svar på min trötthet. Jag ska också be honom kolla mitt blodtryck för jag har varit väldigt yr senaste veckan. Och på Måndag ska jag till diabetes sköterskan, så det är mycke kontroller nu. Men lika bra är väl det.

Dennis var iväg på läger i Onsdags - Torsdag. Det var första gången han var iväg "själv" nånstans över natten. Hans resurs person från skolan var med som tur är, annars hade Dennis inte kunnat gjort denna resan. Det var en grupp av hörselskadade som åkte till Gränna - Visingsö. Allt gick jättebra och han hade haft det så roligt :-) Är så glad att han kom iväg och fick uppleva detta.

Vi har idag städat och packat för fullt inför flytten. Vi fick dock reda på en tråkig sak ang flytten, den blir framskjuten :-( Hyresvärden hinner inte tapetsera klart den nya innan 1 Juni. Det känns lite surt, men hellre att den blir helt färdig innan man flyttar in än att det är halvdant. Men jag längtar, det ska bli så sjukt skönt med eget sovrum.

Helgen fylls med besök från Norrköping. Svåger och hans son kommer, ska bli kul att träffa dom igen. Vi har tänkt grilla imorrn om vädret tillåter.

Men nu blir det iaf sängen, för fyyyyyyy vad trött jag är. Sen fick jag magknip också......kanske fick i mig lite för mycke vattenmelon. Jag hoppas iaf det går över snart.

Önskar alla en toppenbra helg/ Natti natti :-)

Kommentarer
Postat av: Anki Lind

Hej Maria! Jag tror inte det är något fel på DIG! Just nu har du kanske lite för mycket omkring dig och glöm inte att du faktiskt har gjort en ganska stor operation. Du får ta och ställa lite mindre krav på dig själv. Jag tycker att du är fantastisk som orkar hålla på som du gör med att packa och planera. Klart du blir besviken när flytten inte blir av som ni tänkt ... men hellre vänta lite och allt är klart när ni flyttar in. Stå ut!!!Så kul att Dennis kom iväg på lägret, det var säkert jättespännande för honom. Hoppas nu att alla prover visar på att allt är Ok ... eller kanske du behöver lite "uppåt tjack". Kramar från Anki.

2011-05-28 @ 18:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0