Jag passar nog inte som bloggerska :-(

Ja, med tanke på hur länge det går mellan gångerna då jag bloggar :-(

Det har iaf hänt en hel del sen sist. Bland annat har jag fått en till svägerska, min yngsta bror har gift sig :-) Det var ett underbart vackert bröllop att minnas.

Jag har varit trött, alltså sjukligt trött. Spelar ingen roll hur mycke jag sover, jag är trött ändå. Ska nog beställa tid till vårdcentralen för att kolla blodvärde.

Nåt som jag är för första gången på länge, så är det att jag är taggad för att komma igång med träning. Vi har fått så bra möjligheter som inte kostar oss nånting. Där kan vi både, träna och relaxa på olika vis.

Sitter och ser Idol med Dennis, Magnus var trött och gick o la sig. Jag förstår honom för vi har hållt igång precis hela dan.

Ha det nu så gott :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0