Finns ingen ursäkt till mitt "försvinnande" här :-(

Jag skäms verkligen! Har inte uppdaterat bloggen på MÅNADER, *suck*.

Vad har hänt sen sist? Jag vet knappt själv, måste läsa vad jag skrev sist och återkomma med svar :-)

Men jag kan ju berätta om dagens bravader iaf. I morse hade vi en tid till tandläkaren med Dennis. Han har problem med plats för nya tänder, så en tand måste dras bort. Dock gick det inget vidare med bedövningen. Jag led verkligen med Dennis, för jag riktigt såg hur ont det gjorde :-( Tandläkaren avbröt det hela och ska skicka remiss till tandkirurgen på Kalmar sjukhus ist. Där kan han få lustgas, bli lugnare och förhoppningsvis kan det som ska göras fullbordas.

Efter detta åkte vi till Kalmar med båtkärran, där pappa väntade på oss. Eftersom vi bara fick köra i 30 så tog resan till Kalmar nästan 3 timmar. Men allt gick bra, vi tog upp båten och nu står den på kärran. Dock är ekipaget för tungt för att dras hem med våran bli, så imorrn ska en kille med lastbilskort hämta den. Han har en större variant av bil som får dra tyngre lass.

När vi kom hem var jag superglad när jag hämtat posten. Jag hade fått ett paket, med parfym. Och inte vilken parfym som helst :-) Nämligen senaste parfymen i kollektionen Laila Bagge Wahlgren :-) Jag vann den, efter att ha motiverat vad ordet "kärlek" betyder för mig. Jag följer Lailas blogg slaviskt och hon är en underbar människa som bjuder på sig själv och sina närmaste. Jag känner väldigt varmt för henne och hennes mamma, då hon ju delade samma trosuppfattningar som mig.

Ikväll har vi varit på möte och det var lika trevligt och uppbyggande som vanligt. Nu är det bara att göra sig redo för bingen så man orkar med morgondagen.

Natti natti och sov gott, för det ska jag göra :-D

Bjuder på en bild med parfymen och kortet från bästa Laila ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0